J E N N Y P E R S S O N

Jag heter Jenny Persson och är 19 år, kommer från den lilla sommarstaden Norrtälje. Jag går just nu tredje året på Stockholms Estetiska Gymnasium och dansar på Alhankolinjen/BASE23 på kvällstid. Följ med i min vardag som handlar om dans, balett, träning och hälsa.

wednesday

Publicerad 2015-05-27 20:28:00 i Allmänt,

 
Åkte idag hela vägen ut till Gåsvik som ligger ungefär 30 minuter bort från Norrtälje, för att vi skulle besöka Edblad som har en jättemysig butik där. Men i alla fall så kommer vi ut dit, jag tar min väska, och självfallet har jag glömt min plånbok hemma vilket också menas att jag har kört utan att ha körkortet med mig. Irriterande är förnamnet haha, men det var ju bara till att vända och åka tillbaka, fick bli en kaffe på stan. Fick även med mig en ny fin bikini som jag spanade in igår, 200 spänn för båda delarna bara? det blev ju nästan win-win situation.
 
 

Kommentarer

Postat av: ronja

Publicerad 2015-05-27 21:01:21

så fin bikini :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela