J E N N Y P E R S S O N

Jag heter Jenny Persson och är 19 år, kommer från den lilla sommarstaden Norrtälje. Jag går just nu tredje året på Stockholms Estetiska Gymnasium och dansar på Alhankolinjen/BASE23 på kvällstid. Följ med i min vardag som handlar om dans, balett, träning och hälsa.

LUNCH PÅ ÅTELLET

Publicerad 2015-05-21 16:10:47 i Allmänt,

Har försökt få tag i mitt gamla jobb, och allt lutar väl åt att jag helt enkelt ska jobba där under sommaren. Vilket jag mer än gärna vill, eftersom att jag trivdes hur bra som helst sist med både jobb och kollegor. Har även hunnit med att få bestämda tider till när jag ska tillbaka till Paris och det blir den 29e augusti, hands up for that. Så nu har jag något att se framemot. Hade en jättemysig lunch med min kusin på Åtellet, har aldrig lunchat där tidigare heller men gott och mysigt. Dessutom har det varit jättefint väder idag, dock småregnat emellanåt, vad är det med vädret eftersom att det regnar varje dag?? Men man får njuta av det solsken man får, och just nu sitter jag ute i solen med en kaffe och franska Vogue, favoritkombon helt klart.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela