J E N N Y P E R S S O N

Jag heter Jenny Persson och är 19 år, kommer från den lilla sommarstaden Norrtälje. Jag går just nu tredje året på Stockholms Estetiska Gymnasium och dansar på Alhankolinjen/BASE23 på kvällstid. Följ med i min vardag som handlar om dans, balett, träning och hälsa.

Bra start på veckan

Publicerad 2015-05-26 14:32:28 i Allmänt,

Hade igår några möten i stan, och det gick som alltid mycket bra. Nu är det bara att hoppas på det bästa såklart, men det fixar sig ju alltid oavsett. Sedan mötte upp Linnea, en tjej som jag har dansat med i flera år, men vi ses alltför sällan. Men nu har ju jag även varit borta i 6 månader. Det var så otroligt längesen vi sågs, men som alltid lika mysigt och trevligt. Det var massa kaos igår med tunnelbanan, så vi fick gå till mitt favorit café Kaffekvarnen vid st Eriksplan, så det gjorde absolut ingenting. Jag tog en matcha latte(ny favorit!!!!) och Linnea tog en cappuccino.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela