J E N N Y P E R S S O N

Jag heter Jenny Persson och är 19 år, kommer från den lilla sommarstaden Norrtälje. Jag går just nu tredje året på Stockholms Estetiska Gymnasium och dansar på Alhankolinjen/BASE23 på kvällstid. Följ med i min vardag som handlar om dans, balett, träning och hälsa.

2015

Publicerad 2015-05-20 14:14:11 i Allmänt,

ska snart iväg att jobba lite, men alltså oj vad tiden går fort. Har redan varit hemma i 3 veckor(har dock börjat vänja mig..bra eller dåligt vet ej) längtar tillbaka till Paris. Längtar till London. Igår hade jag bokat flygbiljett till London och idag ska jag på arbetsintervju här hemma, och jag kan säga att flygbiljetten är avbokad och därmed kan jag säga att jag med tårar i ögon och hals, men även med glädje, stannar kvar i Sverige under sommaren. Jag är alldeles för spontan har jag hört och måste jobba på det där så därför är det bra att jag stannar hemma också antar jag, haha. Har massa kul saker att göra i sommar förutom att jobba! nu är det fullt uppbokat med allt från festival i Göteborg till Amsterdam., just sayin. here we go. Sommaren är mer än välkommen nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela