J E N N Y P E R S S O N

Jag heter Jenny Persson och är 19 år, kommer från den lilla sommarstaden Norrtälje. Jag går just nu tredje året på Stockholms Estetiska Gymnasium och dansar på Alhankolinjen/BASE23 på kvällstid. Följ med i min vardag som handlar om dans, balett, träning och hälsa.

Ont i röven

Publicerad 2015-06-02 18:42:32 i Allmänt,

Vaknade klockan sex imorse till att det är vägarbete utanför fönstret, precis utanför mitt fönstret. Tack tacktack, precis vad jag behövde. Nej men man få väl i alla fall tacka för att det blir en busshållplats, precis vad jag behöver ha utanför fönstret som går hela nätterna, haha positiv. Nej men jag kom i alla fall upp i tid, tränade lite på gymmet och drog sedan hem. Var på gymmet igår och Elin, lurade in mig på hejdundrandes mixpass så om jag redan har ont i röven idag alltså och överallt också ioförsig.
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: 😎

Publicerad 2015-07-01 22:15:27

Söt du är!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela