J E N N Y P E R S S O N

Jag heter Jenny Persson och är 19 år, kommer från den lilla sommarstaden Norrtälje. Jag går just nu tredje året på Stockholms Estetiska Gymnasium och dansar på Alhankolinjen/BASE23 på kvällstid. Följ med i min vardag som handlar om dans, balett, träning och hälsa.

helg

Publicerad 2015-06-01 15:55:00 i Allmänt,

Min helg spenderades nog på bästa sätt. I fredags hängde jag med några superhärliga tjejer som jag inte har träffat på väldigt länge och vi åt en hel del blandning, men så gott! Sparris, champinjoner stekta i vitlök(bästa jag ätit...!!) potatis, tomater och mozzarella, proscuitto och ja allt möjligt. Blev lite vin och sedan utgång på det, roligt och givande skulle jag säga. I lördags jobbade ja hela dagen och träffade sedan Alexandra, blev en myskväll och vi började prata minnen. Sedan inser vi att v sitter och pratar om en utlandsresa som var för 16år sedan, alltså hur fort går inte tiden egentligen? Sjukt haha.
haha hur härlig är inte den här bilden!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela