J E N N Y P E R S S O N

Jag heter Jenny Persson och är 19 år, kommer från den lilla sommarstaden Norrtälje. Jag går just nu tredje året på Stockholms Estetiska Gymnasium och dansar på Alhankolinjen/BASE23 på kvällstid. Följ med i min vardag som handlar om dans, balett, träning och hälsa.

Frankrike i täby

Publicerad 2015-08-17 19:52:00 i Allmänt,

Har haft en helt underbar helg, en av dem bättre helgerna på länge faktiskt. Har umgåtts med två av mina bästa vänner hel helgen, vår vän Linnea kom med tåget hela vägen till Sthlm för att hälsa på. Viktoria plockade upp henne och sedan kom jag på kvällen och det blev middag med rosé såklart, vi parisienner behöver vårat dagliga vin. 
Kod för att importera min blogg till Nouw: 8307199557"
 
 
Så blev det fredag, och jag åkte från Viktoria till jobbet. Medan dem spenderade tiden i skärgården så jobbade jag litegrann och efteråt bar det bara hem för att ladda om och sedan åka in till stan för en utgång som slutade på café opera. Väldigt roligt och sedan mot morgonen bar det av hemåt till Vikkis igen. Lördagen bjöd på en vandring i Sthlm för att visa Linnea staden och sedan tog jag bilen och körde till bbq! festen som sedan blev en succé. säkert 30 pers som landade i Vikkis trädgård. Alla mysiga människor, massa sol och värme in på natten, trevliga människor, god sallad, massa smasch(?) och nästan alla hade Frankrike som en gemensam nämnare. Hur bra? jo, väldigt sådär jättebra.
 
 
 
 
 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela