J E N N Y P E R S S O N

Jag heter Jenny Persson och är 19 år, kommer från den lilla sommarstaden Norrtälje. Jag går just nu tredje året på Stockholms Estetiska Gymnasium och dansar på Alhankolinjen/BASE23 på kvällstid. Följ med i min vardag som handlar om dans, balett, träning och hälsa.

back in shape

Publicerad 2015-08-26 02:35:42 i Allmänt,

Har senaste veckorna tränat både det ena och det andra, försökt hinna med gym och sedan löpträning på kvällen varvat med promenader. Så jäkla skönt att komma igång igen, efter ett helt år av att i princip inte gjort något annat än att ha festat, druckit och utgångar varannan dag. Jag tror att jag behövde det här året men nu är det slut (såklart att jag kommer dricka, ha kul och gå ut! men inte varannan dag.. obs ålderstecken hejhej) men det jag mest är trött på är att vara fet, knappt kunna få på sig jeansen och ha en hängande mage. Hur kul? nej, nu är det annat som gäller. Lets get back in shape!
 
 
               
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela