J E N N Y P E R S S O N

Jag heter Jenny Persson och är 19 år, kommer från den lilla sommarstaden Norrtälje. Jag går just nu tredje året på Stockholms Estetiska Gymnasium och dansar på Alhankolinjen/BASE23 på kvällstid. Följ med i min vardag som handlar om dans, balett, träning och hälsa.

avskedspresent

Publicerad 2015-08-24 19:47:28 i Allmänt,

Fick min avskedspresent från jobbet i lördags, och jag kunde inte bli mer glad. Att ha jobbat där 3 somrar i rad lite extra har varit jätteroligt, att jobba har varit som terapi för min själ. Nu var det ju trots allt min sista sommar, och jag fick 100 euro till att spendera i Paris och en favorittidning ELLE, så det återstår att se om det blir en klocka eller en dag på disneyland för pengarna? den som lever får se och detta ska dokumenteras vilket fall som helst har jag lovat, och jag kommer även att skicka vykort till mina bästa två chefer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela